MY PILGRIMAGE: THE MUSEUM OF FLIGHT / INDOOR BIRDS PART1

Birds, birds birds. It's like a Hitchcock movie.
バード、バード、バード。まるでヒッチコックの映画。

Hardware and software integration in 1920s style. The Boeing 80, the model built for Boeing Air Transport, the predecessor of United Airlines.
ハードウェアとソフトウェアの統合、その1920年代における例。ユナイテッド航空の前身であるボーイング・エア・トランスポートのために作られたボーイング80。

Leader of the pack. This DC-3 in Alaska's livery was originally built for American Airlines.
群れを率いるのは、もともとアメリカン航空に所属していた、アラスカ航空カラーのDC-3。

US Air's 737-200. When I came to the US for the first time, this livery was still brand-new. It is said the mega-merger will soon bring the end of US Air (now known as US Airways) brand. It's sad to see, following Northwest and Continental, another familiar name at any major US airport disappear. (Don't forget to check out the small Mexicana Comet under her belly).
USエアの737-200。僕が初めてアメリカに来た時、このマーキングはまだ採用されたばかりの新作だった。今はUSエアウェイズと呼ばれているUSエアも、巨大合併のせいでもうすぐそのブランドがなくなるらしい。ノースウエストとコンチネンタルに続き、またしてもアメリカのどの主要空港でもおなじみだった名前が消えるのは残念。(機体の下にはメヒカナのコメットがいます。お見逃しなく)

This black monstrous bird, the Lockheed M-21, was built for CIA and what you can see here is the sole survivor of two M-21s ever constructed. The M-21 and its original version the A-12 were developed into the famous SR-71 Blackbird which has world speed and altitude records for air-breathing production aircraft.
CIAのために作られた黒い怪鳥、ロッキードM-21。ここにいるのは、たった2機だけ作られたM-21のうちの1機。M-21とその基本モデルであるA-12はその後、空気吸い込み式エンジンで飛ぶ航空機の生産モデルとして世界最高速、最高度記録を持つ、有名なSR-71ブラックバードへと進化した。

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