BRINGING NEW IDEAS TO LIFE IN TOKYO



Another example of my work. Branding for MORI LIVING, high-end residential brand of Mori Building, Tokyo's leading real estate developer. These are ads inserted in Japan Times for quite segmented target. Beautiful pictures are by Satoshi Minakawa, a photographer now working mainly in London. Long copy on the back side tells you stories of the life in these residences like Roppongi Hills Residences and Motoazabu Hills. Art Director: Shintaro Tanabe / Writer: Shunsuke Iwai / English Copy Adaptation: John McCreery
また別の仕事の紹介を。東京を代表するデベロッパーである森ビルのハイエンド住宅ブランド、MORI LIVINGのブランディング。これはジャパンタイムズに折り込まれた、非常にセグメントされたターゲットへの広告。美しい写真は現在ロンドンを中心に活躍する写真家、皆川聡氏のもの。裏面の長めのコピーは六本木ヒルズレジデンスや元麻布ヒルズなど、この住宅での暮らしから生まれる物語を語っている。

Comments